آخرین اخبار
۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴
قتل وحشتناک در باغ اصفهان | قاتل تحت تأثیر شیشه به جنایت اعتراف کرد
بازدید:۶۵۷
صد آنلاین | مرد جوانی که پیرمردی را در باغ شخصی‌اش در خمینی‌شهر به قتل رسانده بود، تنها ۳ ساعت پس از ارتکاب جنایت دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.
کد خبر : ۱۲۱۳۴۳

به گزارش صد آنلاین،قتل‌های هولناک اغلب ریشه در مسائل شخصی و اختلافات دارد؛ اما وقتی پای مواد مخدر به میان می‌آید، جنایت‌هایی رخ می‌دهد که از تصور انسان فراتر می‌رود. یکی از این حوادث تلخ در شهرستان خمینی‌شهر اصفهان رخ داده است. مردی جوان که تحت تأثیر مواد مخدر شیشه دست به جنایتی خونین زد، پس از ۳ ساعت توسط پلیس دستگیر شد. این جنایت نه تنها مردم محلی را شوکه کرده، بلکه باعث واکنش سریع نیروی انتظامی و کشف سریع راز این قتل شده است.

 


کشف جسد پیرمرد در باغ

به گزارش همشهری، سرهنگ غلامرضا براتی، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر اعلام کرد که این جنایت با تماس تلفنی یکی از شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد. طبق اظهارات این شهروند، مردی ۷۰ ساله در باغ شخصی خود به قتل رسیده بود. با اعلام این گزارش، نیروهای واحد گشت کلانتری ۱۴ خمینی‌شهر به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و با صحنه‌ای دلخراش روبه‌رو شدند: پیرمردی با ضربات سلاح سرد به قتل رسیده بود.

 


تحقیقات پلیسی و شناسایی قاتل

با رسیدن پلیس آگاهی و کارشناسان بررسی صحنه جرم به محل، تحقیقات علمی و تخصصی برای شناسایی قاتل آغاز شد. تیم جنایی با جمع‌آوری آثار و مدارک موجود در صحنه جنایت توانستند هویت مقتول را شناسایی کنند. بررسی‌ها نشان داد که این قتل به دلیل اختلافات شخصی رخ داده و قاتل به سرعت شناسایی شد. تنها ۳ ساعت پس از جنایت، قاتل که سعی در مخفی‌کاری داشت، در عملیات پلیس دستگیر شد.

 


اعترافات هولناک قاتل

قاتل که ابتدا هرگونه ارتکاب جرم را انکار می‌کرد، پس از مواجهه با مدارک و شواهد پلیس، لب به اعتراف گشود. او در اعترافات خود گفت: «شب حادثه به علت مشکلات شخصی و اختلافات قبلی با مقتول، پس از مصرف شیشه به باغ او رفتم. من چاقو و قداره‌ای با خود داشتم و در اوج خشم و تحت تأثیر مواد مخدر، چندین ضربه به پیرمرد زدم و بعد به سرعت محل را ترک کردم.»

 


بررسی بیشتر و نتیجه‌گیری

سرهنگ غلامرضا براتی در ادامه افزود که پس از اعترافات صریح متهم، پرونده تشکیل و قاتل برای ادامه تحقیقات و اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد. این پرونده نشان می‌دهد که ترکیب مشکلات شخصی و مصرف مواد مخدر می‌تواند به نتایج مرگباری منجر شود که نه تنها زندگی قاتل و مقتول بلکه جامعه محلی را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها